0.1 C
București
marți, 23 februarie 2021

Profesor universitar mort după ce i-a fost administrată prima doză de vaccin împotriva COVID-19

Un profesor din Oradea a murit la câteva zile după ce i s-a administrat prima doză de vaccin anti-COVID-19. Oficialităţile din România spun că nu există nicio legătura între administrarea vaccinului şi decesul universitarului. Totuşi, o anchetă a izbucnit pentru a verifica dacă există o legătură.

Profesorul universitar Ioan Dzitac nu a fost depistat pozitiv la infectarea cu COVID-19 iar din aceste considerente s-a vaccinat pe data de 21 ianuarie 2021.

Un profesor universitar a murit la câteva zile după prima doză de vaccin împotriva COVID-19
Profesorul universitar Ioan Dzitac nu suferea de COVID-19 iar din aceste considerente a decis să se vaccineze împotriva bolii. Acestuia i s-a administrat prima doză de vaccin Pfizer pe data de 21 de ianuarie 2021. Profesorul a popularizat întregul moment pe reţelele de socializare spunând că se simte bine şi că nu resimte niciun efect advers al vaccinului.

21.01.2021: Azi m-am vaccinat la Centrul din Orăşelul Copiilor din Oradea. Organizare foarte bună, totul a fost conform programării. Floare la ureche.
22.01.2021: Totul este OK după Pfizer-BioNTech vaccin

a scris profesorul pe Facebook în două postări succesive, în ziua în care a primit vaccinul şi, respectiv, în ziua următoare

Ce spun autorităţile despre decesul profesorului universitar
Într-un răspuns public, Comitetul Judeţean pentru Situaţii de Urgentă a explicat faptul că până în prezent nu există vreun element care să aibă legătura cu vaccinul şi decesul acestuia. Totuşi, pentru a elimina orice dubiu, după decesul profesorului universitar, fost rector al Universităţii Agora din Oradea, a fost demarată o anchetă. În urma unei necropsii se vor stabili cu exactitate cauzele decesului.

Ioan Dzitac a fost rector al Universităţii Agora Oradea. Peste 7 zile ar fi împlinit 68 de ani. Autorităţile au declanşat o anchetă în urma morţii profesorului iar necropsia urmează să stabilească motivul exact al decesului.

O asistentă medicală de la Spitalul „Marius Nasta” din București a murit după doza de rapel

Stiri recente

Articole platite

Articole recomandate